MARKETING - RAD ODELJENJA IV2 |
1. Nastanak razvoj i primena marketinga 2. Orijentacija preduzeća prema tržištu 3. Definisanje marketinga 4. Integralnost i dinamičnost marketinga 5. Pojam funkcije i podela tržišta 6. Konkurencija na tržištu 7. Pojam i sadržaj istraživanja tržišta 8. Proces istaraživanja tržišta 9. Plan istraživanja tržišta 10. Klasifikacija istraživanja 11. Izvori podataka u istraživanju 12. Metod posmatranja 13. Metod ispitivanja 14. Eksperimentalni metod 15. Uloga i značaj istraživanja 16. Informacija: sistem i MIS-a 17. Definicija i prednosti MIS-a 18. Infrastruktura I funkcionisanje MIS-a 19. Funkcionalne komponente 20. Planiranje marketinških aktivnosti 21. Izrada plana marketinga 22. Organizaovanje marketinških aktivnosti 23. Forme organizovanja marketing aktivnosti 24. Kontrola marketinga 25. Pojam i podela instrumenata marketinga 26. Potreba stalnog kombinovanja instrumenata marketinga 27. Postupak odredjivanja cene 28. Klasifikacija Proizvoda 29. Miks i mrka proizvoda 30. Kvalitet, dizajn i usluge u vezi s proizvodom 31. Životni ciklus proizvoda 32. Novi proizvod 33. Razvoj novog proizvoda 34. Proces prihvatanja proizvoda 35. Pozicioniranje proizvoda 36. Cena kao instrument marketinga 37. Postupak odredjivanja cene 38. Analiza tražnje,troškova i konkurencije 39. Izbor metoda za formiranje cene 40. Prilagodjavanje cene 41. Distribucija kao instrument marketinga i kanali distribucije 42. Izbor kanala dristibucije 43. Strategije distribucija 44. Marketinski posrednici 45. Fizička distribucija 46. Promocija i process tržišnog komuniciranja 47. Promocija kao instrument marketinga 48. Oblici promocije 49. Lična prodaja 50. Publicitet 51. Unapredjenje prodaje 52. Ekonomska propaganda 53. Pojam i klasifikacija motive 54. Ponašanje potrošača 55. Propagandna poruka 56. Propagandni mediji 57. Pojam i podela sredstava ekonomske propaganda 58. Planiranje ekonomske propaganda 59. Pojam i metodi planiranja troškova ekonomske propaganda 60. Kontrola uspešnosti i efekti ekonomske propagande |